Alle mentoren die aangesloten zijn bij Stichting Mentorschap kunnen onderstaande trainingen kosteloos volgen. Wij hebben mentor trainingen en themabijeenkomsten.

Intervisie

Hier vindt u het programma van regionale intervisiebijeenkomsten. U kunt hieraan deelnemen als u bij ons mentor bent in de betreffende regio. Uw regio-ondersteuner/ coordinator kan uw eventuele vragen over de intervisie beantwoorden.

Alkmaar, dinsdag 20 november 2018, 19:30

Introductiecursus mentorschap

Introductiecursus voor nieuwe mentoren in de regio Noordwest-Holland.

Alkmaar , vrijdag 16 november 2018, 0:30

Kenniscarrousel regio Midden Nederland

We bieden op deze middag diverse workshops aan. Je krijgt het programma ongeveer een maand te voren van je coordinator en vanaf dat moment is ook aanmelden mogelijk. De kenniscarrousel is vooral bedoeld voor mentoren van Stichting Mentorschap in de regio Utrecht, maar ook mentoren uit andere regio's zijn welkom. Meer informatie kun je bij je coördinator krijgen.

Utrecht, vrijdag 2 november 2018, 13:00

Trainingen voor professionals. We bieden een basiscursus mentorschap aan en verschillende verdiepingstrainingen.

De kosten voor de basiscursus mentorschap bedragen 325 euro ex. BTW. Koffie/ thee, lunch en (digitale) reader zijn bij deze prijs inbegrepen. Het BPBI heeft 5,5 PE-punten toegekend voor de basiscursus.

De aanvraag bij het BPBI voor PE-punten voor de cursussen in 2019 is ingediend. Zodra de punten zijn toegekend plaatsen we dat op de website.

Utrecht, vrijdag 23 november 2018, 10:00

Utrecht, vrijdag 15 maart 2019, 10:00