Alle mentoren die aangesloten zijn bij Stichting Mentorschap kunnen onderstaande trainingen kosteloos volgen. Wij hebben mentor trainingen en themabijeenkomsten.

Intervisie

Hier vindt u het programma van regionale intervisiebijeenkomsten. U kunt hieraan deelnemen als u bij ons mentor bent in de betreffende regio. Uw regio-ondersteuner/ coordinator kan uw eventuele vragen over de intervisie beantwoorden.

Let op, de locatie van de intervisie op maandag 28 januari 2019 voor de regio Kop van Noord-Holland kan nog veranderen.

Alkmaar , maandag 4 maart 2019, 19:30

Hoorn, maandag 11 februari 2019, 19:30

Purmerend, maandag 25 maart 2019, 19:30

Introductiecursus mentorschap

Introductiecursus voor nieuwe mentoren in de regio Noordwest-Holland.

Alkmaar , vrijdag 16 november 2018, 9:30

Trainingen voor professionals. We bieden een basiscursus mentorschap aan en verschillende verdiepingstrainingen.

De kosten voor de basiscursus mentorschap bedragen 325 euro ex. BTW. Koffie/ thee, lunch en (digitale) reader zijn bij deze prijs inbegrepen. Het BPBI heeft 5,5 PE-punten toegekend voor de basiscursus.

De aanvraag bij het BPBI voor PE-punten voor de cursussen in 2019 is ingediend. Zodra de punten zijn toegekend plaatsen we dat op de website.

Utrecht, vrijdag 23 november 2018, 10:00

Utrecht, vrijdag 15 maart 2019, 10:00